ROK | PROGRAM | PROJEKT | OPIS | KOSZT | LINK |
2020 - 2022 | Erasmus+ | "DOOR to Europe - Discovering Our Origins and Roots" (pol. "Drzwi do Europy - odkrywanie naszych początków i korzeni"), nr projektu: 2020-1-FRO1-KA229-079916. |
Projekt na szerszą skalę, poświęcony wypracowaniu metod, narzędzi czy rezultatów o wysokim potencjale wdrożeniowym – zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Szkoły partnerskie z: Francji, Niemiec, Grecji, Hiszpanii, Włoch. Cel projektu: zbadanie pochodzenia swoich przodków, tworzenie drzew genealogicznych, zwrócenie uwagi na proces emigracji, kształtowanie postaw tolerancji, szacunku i empatii wobec imigrantów-kolegów, koleżanek. Poznanie pojęcia wielokulturowości. Wdrażanie do budowania relacji bez granic. Doskonalenie posługiwania się językiem obcym w mowie i piśmie. |
27.195 EUR |
- |
2022 - 2023 | Erasmus+ | "Cultural and social inclusion of students in Europe" (pol. "Kulturalna i społeczna integracja studentów w Europie"), nr projektu: 2021-1-PL01-KA210-SCH-000027201 |
Projekt wspierający włączenie społeczne uczestników ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz promujący postawy aktywnego społeczeństwa europejskiego. Oparty na wymianie dobrych praktyk. Szkoły partnerskie z Macedonii Północnej, Serbii, Portugalii. Cel projektu: Wzrost świadomości społecznej – zwłaszcza uczniów, ale również ich rodziców, nauczycieli, że prowadzenie zdrowego stylu życia, odpowiednio zbilansowanej diety i systematycznej aktywności fizycznej może przynieść wiele pozytywnych zmian w organizmie. Wzrost świadomości społecznej na temat znaczenia zdrowia psychicznego. Wzrost poczucia własnej wartości uczniów i poczucia akceptacji ze strony rówieśników. Wzrost świadomości ekologicznej. Wykorzystanie przez nauczycieli w uczeniu się i rozwijaniu umiejętności uczniów edukacji poza formalnej, zwłaszcza na świeżym powietrzu. Umocnienie poczucia tożsamości i odpowiedzialności za własne dziedzictwo kulturowe i środowisko naturalne. Poszerzenie wiedzy na temat równości i sprawiedliwości społecznej, demokracji, praw człowieka. Zwrócenie uwagi na zasady współistnienia, wzajemnych powiązań, współzależności i równości, jak również na znaczenie wszystkich praw człowieka. Rozwinięcie kompetencji, tzw. miękkich, umiejętności językowych. |
15.000 EUR |
zobacz |
2024 - 2027 | Erasmus+ | "The HIDE (Health, Inclusion, Doping, Environment) Sport Project" (pol. "Projekt sportowy HIDE (zdrowie, włączenie społeczne, doping, środowisko"), nr projektu: 2024-1-FR01-KA220-SCH-000248654 |
Projekt na szerszą skalę, poświęcony wypracowaniu metod, narzędzi, rezultatów o wysokim potencjale wdrożeniowym – zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Szkoły partnerskie z: Francji, Niemiec, Grecji, Hiszpanii, Włoch. Cel programu: Promowanie uczciwości, wartości w sporcie, a także integracja społeczna poprzez aktywność fizyczną. Motywowanie uczniów do krytycznego myślenia oraz kreatywności. Wzrost świadomości na temat zdrowego stylu życia. Poszerzenie wiedzy w zakresie zdrowego odżywiania, dostarczania odpowiednich składników odżywczych i unikania żywności wysoko przetworzonej. Wzrost poczucia własnej wartości uczniów i poczucia akceptacji ze strony rówieśników. Wykorzystywanie przez nauczycieli w uczeniu się i rozwijaniu umiejętności uczniów edukacji poza formalnej. |
40.085 EUR |
- |
Szkoła Podstawowa nr 9 w Podczelu
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt