Urząd Miasta Kołobrzeg zwraca się do właścicieli nieruchomości jednorodzinnych, którzy w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok 2024 zadeklarowali posiadanie kompostownika o wypełnienie ankiety dotyczącej zagospodarowania bioodpadów w kompostowniku przydomowym.
Dane zawarte w ankiecie będą wykorzystywane przez Urząd Miasta Kołobrzeg przy obliczeniu osiągniętego poziomu przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych.
Wypełnioną ankietę należy dostarczyć w terminie do 28 marca 2025 r. do Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 12 (Ratusz Miejski pok. 23), przekazać przez platformę ePUAP: /umkolobrzeg/skrytka, lub przez e - Doręczenia.
W przypadku pytań prosimy o kontakt: 94 35 516 29, za pośrednictwem e-mail: m.pytel@um.kolobrzeg.pl, lub bezpośrednio w pokoju nr 23 w Ratuszu Miejskim.
- Właściciele domków jednorodzinnych posiadający kompostownik przydomowy
- Miejsce składania ankiety:
- Biuro Obsługi Klienta ul. Ratuszowa 13
- platforma EPUAP: /umkolobrzeg/skrytka
- platforma e - Doręczenia: AE:PL-64393-32206-EVDEJ-23
- Ratusz Miejski pok. 23
- Termin do 28 marca 2025 r.