Dyrektor Regionalnego Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta o naborze na stanowisko kierownicze: zastępca dyrektora ds. organizacyjno - administracyjnych.
- NAZWA I ADRES JEDNOSTKI - Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg
- NAZWA STANOWISKA PRACY - zastępca dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych
- RODZAJ UMOWY - umowa o pracę
- WYMIAR CZASU PRACY - pełny etat
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe- menager, zarządzanie
- co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w obszarach zarządzania zespołem, administracji i/lub HR / i/lub prawnym, w tym co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- znajomość zagadnień administracyjnych, gospodarczo- technicznych.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (Oświadczenie),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność zarządzania budżetem, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji,
- dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sprawne oraz dokładne wykonywanie powierzonych zadań
- wysoka samodzielność, systematyczność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność.
Zakres obowiązków:
Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych należy w szczególności:
- realizacja zadań zleconych przez Dyrektora,
- reprezentowanie i kierowanie Centrum w trakcie nieobecności Dyrektora,
- koordynowanie i bezpośredni nadzór nad podległymi komórkami organizacyjnymi, tj. działem administracyjno – gospodarczym oraz działem organizacji imprez i pozyskiwania środków
- wydawanie pracownikom podległym komórkom organizacyjnym poleceń i instrukcji dotyczących wykonywania przypisanych im zadań,
- nadzór nad organizacją i planowaniem infrastruktury RCK, nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją obiektów, urządzeń technicznych oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad racjonalnej gospodarki materiałowej, a także wdrażanie efektywnych rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu poprawę funkcjonowania i koszty z tym związane ,
- opracowywanie rocznych i miesięcznych planów działań wraz z ich kosztorysowaniem
- nadzór nad opracowaniem dokumentacji techniczno-kosztorysowej oraz prawidłowym zawieraniem umów z poszczególnymi wykonawcami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzonych zamówień w formie przetargu,
Informacja o warunkach zatrudnienia:
- Praca w pełnym etacie
Wymagane dokumenty aplikacyjne :
- C.V.
- List motywacyjny
- Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie
- Kserokopia dokumentów poświadczających staż pracy
- Referencje wskazane lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin składania ofert do dnia:30.04.2024 r. do godz. 15.00
Miejsce składania ofert : Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z. Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg dopiskiem: - dotyczy naboru na stanowisko: zastępca dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Regionalnego Centrum Kultury po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.