Od ponad dwóch dekad Business Centre Club zachęca przedsiębiorców do wskazywania najlepiej funkcjonujących urzędów skarbowych.
Co roku wiele tysięcy z nich wypełnia ankietę konkursową, w której ocenie poddana zostaje między innymi jakość obsługi w urzędach skarbowych oraz łatwość komunikacji i kompetencje pracowników przyczyniając się do nadania swojemu urzędowi skarbowemu tytułu „Urzędu Przyjaznego Przedsiębiorcy”.
W ramach konkursu BCC co roku zwraca się do przedsiębiorców z prośbą o wypełnienie ankiety konkursowej.
- Relacje przedsiębiorcy z urzędem skarbowym są jednym z istotniejszych elementów prowadzenia działalności gospodarczej. Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą partnerskich relacji opartych na profesjonalizmie, życzliwości i zrozumieniu - podkreśla dr Jacek Goliszewski, prezes Business Centre Club. Urząd Skarbowy nie musi i nie powinien być dla przedsiębiorcy wrogiem czy zagrożeniem, ale raczej sprzymierzeńcem i kompetentnym partnerem. Z perspektywy dwudziestu edycji Konkursu mogę stwierdzić, że coraz bliższe staje się nam to myślenie i coraz bardziej cenimy sobie możliwość wyróżnienia tych, którzy na tę nagrodę zasługują – dodaje prezes BCC.
Serdecznie zachęcamy do udziału w ankiecie konkursowej, która będzie dostępna do końca marca. Każda opinia ma znaczenie i umożliwia poprawę jakości usług urzędów.
Link do ankiety >>
Urzędy skarbowe, które zdobędą największą liczbę punktów otrzymają tytuł „Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy”. W ubiegłorocznej, jubileuszowej 20. edycji przedstawiciele biznesu wyróżnili 64 urzędy z całej Polski, które posługiwały się tytułem przez cały ubiegły rok.