PREZYDENT MIASTA KOŁOBRZEG zaprasza mieszkańców Miasta Kołobrzeg do udziału w konsultacjach w sprawie zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg w dniach od 29 stycznia do 26 lutego 2024 r.
Przedmiotem konsultacji jest zmiana granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg przez włączenie do Gminy Miasto Kołobrzeg obszaru: części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg.
Zasięg obszaru planowanego do przyłączenia został określony w załącznikach do uchwały Nr LXVII/1040/23 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 29 listopada 2023 r. sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg.
Celem niniejszych konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat planowanej zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg.
Konsultacje prowadzone są w dniach od 29 stycznia do 26 lutego 2024 r.
Informacje na temat konsultacji dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Kołobrzeg (BIP - zakładka Ważne Informacje > Konsultacje Społeczne), na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.
Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem papierowej ankiety konsultacyjnej zawierającej pytanie o następującej treści: "Czy jesteś za zmianą granic Gminy Miasto Kołobrzeg polegającą na włączeniu do Gminy Miasto Kołobrzeg części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg?"
Wyrażenie opinii polega na odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie poprzez umieszczenie jednorazowo znaku "X" w wybranej jako odpowiedź rubryce: "JESTEM ZA", "JESTEM PRZECIW" lub "WSTRZYMUJĘ SIĘ". Brak postawienia znaku "X" lub postawienie znaku "X" w więcej niż jednej rubryce uznane zostanie za brak wyrażenia opinii.
Na formularzu ankiety konsultacyjnej należy wpisać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę wypełnienia ankiety, zaznaczyć nazwę dzielnicy oraz złożyć własnoręczny podpis.
Ankieta, która nie będzie zawierała wypełnionych wszystkich wymaganych pól i hologramu nie będzie brana pod uwagę.
Każdy mieszkaniec może wyrazić opinię poprzez jednorazowe wypełnienie ankiety.
Formularz ankiety zostanie udostępniony:
- w Urzędzie Miasta Kołobrzeg,
- u Pełnomocnika Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej,
- u Radnych Rady Miasta Kołobrzeg,
- u członków Zarządów Dzielnic,
- w jednostkach organizacyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg,
- w spółkach prawa handlowego Gminy Miasto Kołobrzeg.
Wypełnione ankiety papierowe można składać bezpośrednio u osób udostępniających ankiety oraz miejscach udostępnienia ankiet.
Raport z wynikami konsultacji zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz przedłożony Radzie Miasta Kołobrzeg.
Proces konsultacji prowadzi - koordynuje Joanna Pawlak Pełnomocnik Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej, tel. 94 35 51 590, email: j.pawlak@um.kolobrzeg.pl