PREZYDENT MIASTA KOŁOBRZEG zaprasza mieszkańców Miasta Kołobrzeg do udziału w konsultacjach w sprawie zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg w dniach od 15 lutego do 28 lutego 2023 r.
Przedmiotem konsultacji jest zmiana granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg przez włączenie do Gminy Miasto Kołobrzeg obszaru: części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg.
Zasięg obszaru planowanego do przyłączenia został określony w załącznikach do uchwały Nr LVI/819/22 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 30 listopada 2022 r. sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg.
Celem niniejszych konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat planowanej zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg.
Konsultacje prowadzone są w dniach od 15 lutego do 28 lutego 2023 r.
Informacje na temat konsultacji dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Kołobrzeg (BIP – zakładka Ważne Informacje > Konsultacje Społeczne), na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na stronie internetowej www.integracja.kolobrzeg.eu, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.
Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem papierowej ankiety konsultacyjnej zawierającej pytanie o następującej treści:
"Czy jesteś za zmianą granic Gminy Miasto Kołobrzeg polegającą na włączeniu do Gminy Miasto Kołobrzeg części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg?”
Wyrażenie opinii polega na odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie poprzez umieszczenie jednorazowo znaku "X” w wybranej jako odpowiedź rubryce: "JESTEM ZA”, "JESTEM PRZECIW” lub "WSTRZYMUJĘ SIĘ”. Brak postawienia znaku "X” lub postawienie znaku „X w więcej niż jednej rubryce uznane zostanie za brak wyrażenia opinii.
Na formularzu ankiety konsultacyjnej należy wpisać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę wypełnienia ankiety, zaznaczyć nazwę dzielnicy oraz złożyć własnoręczny podpis.
Ankieta, która nie będzie zawierała wypełnionych wszystkich wymaganych pól i hologramu nie będzie brana pod uwagę.
Każdy mieszkaniec może wyrazić opinię poprzez jednorazowe wypełnienie ankiety.
Formularz ankiety zostanie udostępniony w punktach konsultacyjnych:
- w siedzibie urzędu - Biuro Obsługi Klientów ul. Ratuszowa 12, od 15 lutego do 28 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz.7.30 - 15.30;
- w Kołobrzeskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Unii Lubelskiej 33B, od 15 lutego do 28 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.30 - 15.00;
- w Galerii Handlowej Hosso ul. Armii Krajowej 10, od 15 lutego 28 lutego (od poniedziałku do piątku) w godz. 15.00 – 18.00 oraz 18 i 25 lutego w godz. 11.00-14.00;
- na Targowisku Miejskim ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 17 lutego, 21 lutego, 24 lutego, 28 lutego w godz. 8.00 -10.00;
- w Regionalnym Centrum Kultury ul. Solna 1, 15 lutego w godz. 18.15 – 19.15, 18 lutego w godz. 9.30 – 14.30, 19 lutego w godz. 17.15 – 18.15, 22 lutego w godz. 18.15 – 19.15, 23 lutego 18.15 – 19.15, 25 lutego 17.15-18.15;
- w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji (Hala Milenium) ul. Łopuskiego 38 w dniu 25 lutego (sobota) w godz. 14.30 - 17.00.
Wypełnione ankiety będzie można złożyć w miejscach ich udostępnienia.
Raport z wynikami konsultacji zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz przedłożony Radzie Miasta Kołobrzeg.
Proces konsultacji prowadzi - koordynuje Joanna Pawlak Pełnomocnik Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej, tel. 94 35 51 590, email: j.pawlak@um.kolobrzeg.pl